keskiviikko 20. kesäkuuta 2018

SUOLAKEKSIT

Heippa pitkästä aikaa. Talvi ja kevät oli yhtä hullun myllyä ja jäi tämä blogi jopa toiselta sijalta pois..Ei vaan aika riittäny kaikkeen.

Mutta nyt lomalla ollessa oon saanu kaikki työasiat pois mielestä ja saanu rentoutua kunnolla. Ja oon jopa saanu leivottua lomalla jotaki, ainaki itelle syntymäpäiväksi perinteisen mansikka kakun :P



Nyt lähestyvä juhannus sai myös leivontahiiren valtaansa. Kokeilin leipoa ite tehtyjä suolakeksejä. Mulla kun avomies ei ole makean perään niin jos tuo suolanen keksi uppoais, ainaki anoppi tykkäsi. Ohjeen oon löytäny netin ihmeellisestä maailmasta; Kakkuviikarin vispailuja- blogista. En tiiä oliko mulla liian iso muotti mutta en saanu ku 25 isompaa keksiä ja 12 mini keksiä.

keksit menossa uuniin



valmiit keksit

Seuraavan kerran vois tehä tupla taikinan, niin sais vähä enempi..sen verran hyviä on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti